Et populært Skjern-hold.
Interessen for at følge med i Skjern-holdets bedrifter via www.skjernhaandbold.dk og sociale medier har aldrig været større end i foråret.
Af Lone Jørgensen
I forhold til tidligere har Skjern aldrig haft så mange følgere på sociale medier og besøgende på hjemmesiden, som det har været tilfældet i de sidste fire måneder af sæsonen.
Gennemsnitligt var hele 1935 besøgende dagligt forbi Skjern Håndbolds hjemmeside i løbet af februar, marts, april og maj.
Populære på sociale medier
Derudover har 7600 følgere på Facebook, over 2000 følgere på Twitter og 2900 følgere på Instagram fulgt med i Skjerns forrygende forår fra februar til maj, hvor klubbens sociale medier dermed har oplevet en stor stigning i antallet af følgere.
Alene på Facebook er antallet af personer, der ”synes godt om” Skjern Håndbold vokset med cirka 1000 i løbet af forårssæsonen.
Antallet af følgere på Skjern Håndbolds profil på den sociale billeddelingstjeneste, Instagram er steget med 900 følgere i løbet af foråret, mens Twitter-profilen har fået lidt over 300 nye følgere gennem foråret.
Her er antallet af besøgende på www.skjernhaandbold.dk fra februar til maj:
Februar 2015: 16.731 besøgende (i gennemsnit 1692.36 besøgende om dagen)
Marts 2015: 15.736 besøgende (i gennemsnit 1751.81 besøgende om dagen)
April 2015: 19.427 besøgende (i gennemsnit 2260.67 besøgende om dagen)
Maj 2015: 18.401 besøgende (i gennemsnit 2033.65 besøgende om dagen)
Så mange følger Skjern Håndbold på sociale medier:
Facebook: 7606
Instagram: 2900
Twitter: 2083