Lars Bay-Smidt er direktør i HTH.
Knæk Cancers hovedsponsor HTH, der er sponsor i Skjern og BSV, støtter kræftkampagnen med største glæde og pligt.
Af Kenneth Thygesen
Køkkenvirksomheden HTH er hovedsponsor for den nationale Knæk Cancer-kampagne, der er iværksat af TV2 og Kræftens Bekæmpelse.
Men udover at være hovedsponsor for kampagnen er HTH også sponsor i både Skjern Håndbold og Bjerringbro-Silkeborg (BSV), som lørdag eftermiddag mødes i en ægte topkamp i Boxer Herreligaen.
Ifølge direktør Lars Bay-Smidt er Knæk Cancer-sponsoratet en af de omkostninger, som virksomheden tager med den største glæde og pligt.
- Bekæmpelsen af kræft er for mig næsten blevet en folkelig forpligtelse, siger Lars Bay-Smidt
- Vi møder alle sygdommen. I familien, hos vennerne, på arbejdspladsen. Overalt. Derfor er jeg heller ikke i tvivl om, at også vi i HTH skal yde en indsats og støtte op omkring bekæmpelsen af kræft. Jeg tror faktisk, at vores kunder forventer det, siger Lars Bay-Smidt.
Ekstraordinær eksponering
HTH støtter økonomisk både Skjern Håndbold og BSV, fordi virksomheden blandt andet mener, at klubberne i hver deres lokalområde formår at give sponsorere og fans en god oplevelse.
- Begge klubber står for det at drive en bæredygtig sportsklub med rette værdier og holdninger, og det er vigtigt for vores engagement, siger HTH-direktøren.
Kampen mellem Skjern Håndbold og BSV spilles lørdag kl. 17.10.
HTH har købt ekstraordinær eksponering til netop denne kamp for at støtte kampagnen.